POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem promocji „Lanczówka -20%” jest Franczyzodawca, czyli spółka Wrocławska Akademia Kulinarna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą we Wrocławiu (50-030) przy ul. Świdnickiej 53,wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000389214, NIP: 8992720918, REGON: 021545967 (zwaną dalej „Organizatorem”).
- Promocja (rabat -20%) skierowana jest do Gości restauracji sieci Kuchnia Marche/Ekspress Kuchnia Marche, Lepione, Sevi Kebab, Express Oriental, Sevi Oriental, którzy posiadają kartę „lanczówka -20” .
- Promocja, czyli działanie karty „lanczówka – 20%” obowiązuje w restauracjach sieci Kuchnia Marche/Ekspress Kuchnia Marche, Lepione, Sevi Kebab, Express Oriental, Sevi Oriental.
- Promocja trwa od 4 maja 2022 do odwołania jej przez Organizatora.
- Rabaty udzielane powyższą kartą obowiązują na cały asortyment dostępny w restauracjach z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz napojów butelkowych oferowanych w restauracjach, a także opakowań jednorazowych.
- Promocja obowiązuje w godzinach otwarcia Restauracji.
- Promocja dotyczy dań sprzedawanych na miejscu w Restauracji jak również „na wynos”.
- Promocja nie dotyczy oferty sprzedawanej z usługą dostawy.
- Promocja nie łączy się z innymi promocjami, czyli nie obowiązuje m.in. podczas godzin wyprzedażowych w Restauracjach bądź na zestawy, które już objęte są promocyjnymi cenami, zniżek dla studentów czy w ramach Karty Seniora, Karty Dużej Rodziny itp.
WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
- Promocja jest przeznaczona dla posiadaczy kart „lanczówka -20%”, którzy przyjdą do restauracji sieci Kuchnia Marche/Ekspress Kuchnia Marche, Lepione, Sevi Kebab, Express Oriental, Sevi Oriental, okażą kartę „lanczówka -20% „kasjerowi podczas składania zamówienia i karta zostanie „przeciągnięta” przez kasę i w ten sposób udzielony zostaje rabat -20%.
- Każdy Gość chcąc skorzystać z Promocji winien poinformować o tym obsługę Restauracji przy stanowisku kasowym podczas składania zamówienia i okazać Kartę.
- Każdy Gość w okresie trwania Promocji możne z niej skorzystać dowolną ilość razy.
- Karta „lanczówka -20%” zastępuje inne karty rabatowe, które istniały do tej pory. Gość, który przyjdzie do restauracji po 04.05.20022 z inną kartą rabatową, będzie miał wymienioną kartę na kartę „lanczówka -20%” i będzie musiał oddać swoja starą kartę rabatową kasjerowi.
- Jeśli do restauracji (bez względu na markę) przyjdzie Gość z inną kartą rabatową, która kiedyś funkcjonowała w danej marce np. karta smakosza, karta stałego gościa, czy inne, to kasjer wymienia taką starą kartę na nową kartę lanczówka -20% (karty odebrane od Gościa muszą zostać przekazane do Centrali – wymiana 1 do 1 – karta za kartę); kartę aktywuje się przez przeciągnięcie jej przez system/kasę. Przy pierwszym „przeciągnięciu” rabat należy nadać ręcznie, a kolejne wizyty i przeciągnięcia już będą same nadawały zniżkę. Przy pierwszym użyciu i aktywacji karty konieczne są dwa kroki: 1. „przeciągnięcie karty” i 2. nadanie ręcznie rabatu, przy kolejnych wizytach wystarczy już tylko samo przeciągnięcie karty aby system naliczył zniżkę
- Kartę kasjer każdorazowo „przeciąga” przez kasę i w ten sposób udzielony zostaje rabat -20%,
- wwrunkiem ciągłości rabatowej dostępnej przy użyciu karty lanczówka -20% jest konieczność użycia takiej karty przez Gościa przynajmniej raz w miesiącu w jakiejkolwiek restauracji należącej do Firmy (bez względu na markę). Jeśli Gość spóźni się choć 1 dzień, to rabat zostanie naliczony dopiero przy kolejnej wizycie (musi upłynąć od tej wizyty minimum 24h) i kolejnym zakupie w restauracji. Zasada jest taka sama jak przy pierwszym użyciu, czyli w momencie gdy karta traci ważność, to trzeba ją przeciągnąć przez kasę. Kolejne wizyty będą już automatycznie rabatowane
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji, Uczestnicy Promocji winni zgłaszać pisemnie na adres Organizatora wymieniony w 1 ust. 1.
- Pisemna reklamacja kierowana na adres Organizatora powinna zawierać imię, nazwisko i adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie.
- Reklamacje kierowane na adres Organizatora będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin dostępny jest w Restauracjach marek o sieci Kuchnia Marche/Express Kuchnia Marche, Lepione, Sevi Kebab, Express Oriental, Sevi Oriental oraz na stronie https://lanczowka.pl/.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany jednak nie mogą naruszać praw nabytych przez Gości.